Hej o hå..

Städningen e avklarade.
Ska snart tvätta med.  Och ngnstanns mitt i allt ska jag försöka hinna laga mat.
Är hungrig som fan. Magen verkligen skriker haha.
Låter lite kul, och ännu mer kul e de när Texas kollar på mig som jag vore idiot bara för magen brummar så.

Känns sjukt skönt o fått lite gjort iaf.
Även om jag inte fick så mkt sömn som jag önskat så e jag ovanligt pigg.
Haha kan la iofs bero på att jag dopat mig med kaffe o energidryck haha.

Tagit fram så jag KAN laga mat när jag får tid iaf.
Lär la ta iaf över en timme innan de tinat så man ens kan sätta igång.
Har redan börjat skaka o e lite svimmig så vi får se hur detta går. :P

Ska försöka skriva lite i min "dagbok" med.
Varit lite slarvig/lat med dedär.
Men de finns de la tid för sen. Om inget annat kan jag göra de när de e dax för sängen. :P

Kommer ännu mer snö nu med. ORKA de!!!
Jag som tänkt gå ut o gå i mörkret sen.
Kan jag kanske göra ändå. :P
Halka runt där ute med alla läskiga köttätande älgar :P

Ne ska leta tvätt nu. Sen blir de fullt ös igen :P

Puss o kram :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0