Hacka hål ^^

Go morron fan!

Sovit gott inatt, efter 2 imovane och lite hallisar så somna ja ju :P
Sitter nu o lyssnar på en muppigaste "låten" som finns.

 

Idag vet jag inte va vi ska göra.
Ska la försöka få i oss lite mat iaf.
E dock inte de minsta hungrig :(
Mår bara illa hela tiden. Äter ja mår jag illa och äter jag inte mår jag oxå illa..
Inte bra kan ja ju säga.

Men vi la lite kött i ngn marinad Lisa mizade ihop igår så de blir la ngt gott iaf.
Längesen jag åt kött så, ska bli asgott varesig jag mår illa eller inte. :P

Annars vet jag inte vad som händer kanske ska åka o handla om vi orkar o Lisa får sin bil ^^
Ne nu ska jag ta mig en cigg o lite mer kaffe. Har inte så mkt o skriva känner jag.

Puss o kram

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0