Grrr

Go morron!
Nu har jag varit vaken i typ 2 timmar kanske.
Dricker mitt kaffe i vanlig ordning.
Suttit o spelat super mario 3, o självklart råka ja trycka bort hela jävla spelet. Grrr
Kanske lika bra eftersom jag bara dog hela jävla tiden o höll på att få frispel haha.

Lördag då, händer inte ett skit verkar de som. Får la bli att kolla igenom ngn serie i brist på annat!
Får se om Lisa kanske vill ses efter jobbet. Annars verkar de rätt dött.
Kanske kan dra till syrran en sväng om inget annat!
Ska försöka få iordning på mitt hår o sminka mig lite iaf.
Så OM man ska utanför dörren idag ser man iaf ut som folk haha.

Sitter fortfarande o retar mig på den där jävla läkaren!
Usch att dom har mage o ens yttra sig när dom ser ut som skit själva liksom.

Imon blir de massa kalas verkar de som.
Först till syrran o fira lilleman som fyller hela 7 år idag.
Grattis till dig lilla sötnöt! <3
Sen blir de hem till Lisa om allt går som planerat.
Hon fyller 20 på.. hum måndag?
Herregud alla verkar fylla år nu.

Och stort grattis till älsklingen Ida som fyller 22 idag :) <3<3

Ne göra lite nytta o slänga i sig lite mat oxå kanske..
Ciaao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0