*gäääsp*

Go morron.
Fy satan va död jag va när klockan ringde idag. Blää
Men jag kom upp iaf.
Sitter o dricker kaffe o lyssnar på lite musik.
Har bestämt att jag ska städa idag.
Behövs göras!!!

Hade jättesvårt o somna igår.
Hade på tok för mkt i huvvet så gick inte koppla bort.
Men lyckades iaf till slut.

Känner mig splittrad. Vet inte vilket som e vilket redit.
Känns som att vissa spelar ett fult spel.
Tyvärr är den personen som jag behöver mest som tar mest avstånd från mig.
Den personen är min mor.
Känns som att hon inte orkar med mig längre men inte har mage att säga de till mig.
Har alltid behövt henne men nu försöker jag hålla de tillbaka.

Skiter i om hon läser detta faktiskt. Skiter i om hela världen får veta vad jag känner just nu.
De e såhär de e.
Jag har underbara vänner o syskon.
Men nu tänker jag försöka stå så mkt jag kan på egna ben.
Får försöka förlita mig på de som jag vet att jag betyder ngt för.
Där jag inte är en börda.

Att få en stor suck när man ber om lite hjälp funkar inte för mig.
Ber hellre ngn annan om hjälp i fortsättningen.
Är så sjukt trött på detta att jag kan spy.
Vill ha min MAMMA tillbaka. Hon som alltid fanns där.
Den mamman finns inte längre. Hon jobbar hellre ihjäl sig än att ge mig 5 min verkar de som.
Va hände med att ta sig tid?

Jadu mamma, läser du detta så är de bara sanningen tyvärr. Känner mig bortglömd.
Jag må vara 22 år men jag behöver dig ändå.
Tar gärna diskussionen med dig om detta! Mer än gärna!

Nu ska jag dricka upp de sista kaffet sen e de bara o sätta igång o städa.
Kanske blir en promenix ikväll med Lisa :)

Ciao!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0