Fredag kväll...

Och jag gör inte ett skit.
Och så mkt har jag gjort hela dagen oxå.
Bara druckit kaffe, te och vatten om vartannat.
Och självklart tagit en o annan cigg..

Känner att ja inte blir redit klok på vissa saker.
Min kropp funkar fan inte som den ska.
Inte fått nårra provsvar eller ngt. Men då visade la dom inget onormalt.
Verkar som jag får klara mig genom denna helgen på egen hand än så länge.

Verkar som att alla ignorerar mig idag. Fan inte en jävel har vett o svara eller lägga energi på o prata lite.
Får inte tag på ngn.
Bara Bulli som vill prata med mig haha..

Ne kollar på Lets Dance :)
Lite segt, men finns ju inte mkt annat o se på.
Blir la sängen tidigt idag känns de som.. :P
Kanske en mysig film o somna till vem vet.?

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0