Fixardagen?

Idag är de tänkt att de ska fixas lite här hemma.
Ut med reklam o annat bröte.
Ska även ställa mig o baka hade jag tänkt.
Kommer nog bli en bra dag. Hoppas jag.

Hoppas på att mysis kommer i veckan.
Vill bara ge han e stor kram.
Verkar vara svårt o jobbigt just nu.
Men pratar man inte med mig så vet jag ingenting.

Baby!
Du vet att jag finns för dig.
Snälla stöt inte bort mig.
Du ska se att de blir bra.
Små förändringar kan göra mkt.
Ge inte upp snälla du. Kämpa på, de löser sig ska du se.
Har oxå känt att allt lämnat mig och att jag bara vill dra.
Men nu vill jag inte de längre. Har ju dig o alla vännerna här.
Ge inte upp! Jag finns, jag hjälper dig om jag kan.
<3

Sjukt orolig för personen som fångat mitt hjärta.
Rädd att förlora honom.
Det handlar inte om mig o mina känlor men han har tagit så stor plats i mitt hjärta att jag vet inte om jag pallar att förlora honom. Finns så starka ord jag skulle kunna använda.
Men ah, de tre orden... På ett sätt kan jag säga de i den mening att han även e en så god vän till mig.
Men på de planet att jag tycker om honom är de för tidigt. Tror jag. Eller känns så, med tanke på hur situationen är.
Men känlsorna är så pass starka för denna människan så jag vet inte va jag ska ta vägen med mig själv.
Måste allt vara så sjukt svårt o jobbigt hela tiden. Kan de inte bara gå lätt o smidigt?

Nu ska jag iaf få i mig mitt kaffe o chilla lite.

Ciao!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0