....

Ja, jag har varit slapp med o blogga men har inte orkat.
Mår skit just nu.
Men de e ingen som verkar se eller fatta de.

Igår va planen att jag skulle ut o dansa med en tjejkompis men så blev de inte.
Istället kom Tom o Krause och drack lite med mig.
Hade sjukt trevligt iaf.
Avslutade kvällen strax efter 23 när alla va lagom fulla. haha
Jag va så sjukt trött så jag orkade inte längre.

Men idag har jag faktiskt bara suttit o spelat och legat o glott på film.
Är inte på hugget de minsta.
Är irriterad på allt o alla.

Ska bli skönt o lägga sig i ett bad sen o bara mysa.
Så blir de film i sängen sen.

Ni få ursäkta om de blir kasst med uppdatering med måste tänka på mig själv lite.
Och om jag i allmänhet är off o svår o prata med så e de bara så de e nu.

Ciao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0