(?!?)

Herregud!
De har för övrigt varit en bra dag.
Skonki ringde o ville ta en fika så att så fick de bli..
Fikade på A6 då trevliga samtal och skratt bara dog ut.
Fick besked om att en som jag bott ihop med har dött.

Allting stannade upp. Hörde pulsen slå och va tvungen att skaka huvudet för att komma tillbaka till verkligheten.
Fick veta allt som hänt, hur de hade gått osv.
Där fick jag även förklaring till varför inte Skonki hört av sig.

Jag kan inte gråta, inte just nu. Även om jag vet att jag förr eller senare kommer de.
Kommer bryta ihop.
Killen va fan som en brossa för mig de 6 månaderna vi levde under samma tak.
Vi bråkade om toaletten, retades och va som vilka syskon som helst i stort sätt.

Usch har sån sjuk äcklig känsla imon mig.
Vill inte vara ensam, vill ha ngn hos mig.

Fan allt känns bara så jävla SJUKT!
Visste att han varit sjuk. Har tänkt o undrat över hur de gått för honom.
Men hann inte fråga innan jag fick svar på hur de hade gått.
Livet e så jävla orättvist ibland.

Men iaf, de va bara att för stunden ta sig samman.
Jag o Skonki strosade runt lite på A6, hittade ett tyg jag blev helt kär i.
Så Skonki köpte de + en spännram och så blev de en tavla.
Fick även en ny lampa till mitt nattduksbord. CHOCKRÅÅÅÅSA! Hur fin som helst.
Blev jätteglad för de sakerna. Fick mig o tänka på annat!
Tror de va tanken bakom gåvorna faktiskt.
Om jag känner henne rätt så e de så.

Nu ska jag snart lägga mig i ett bad, sen äta en macka och sen får de nog bli sängen.
Behöver de känns de som.

Och just de.
Baby, önskar du va hos mig!
Saknar dig hur mkt som helst <3
Vill pussas o kramas massor!

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0