(?!)

Haft en kanondag.
Träffat 2 av de 4 bästa tjejorna :)
Film, mat, gotte och massa massa snack ^^

Dock har jag haft massa funderingar o tankar mitt i allt detta braiga..
Vilket e liiiite jobbigt då man inte kanske alltid hänger med i vad som händer mitt framför än.
De e absolut inte medvetet bara kommer av mig ibland.

Känns alltid som när allting är sådär kanonbra som man vill ha de hela tiden vänder de totalt.
Vet inte om de e jag som gör fel eller om de blir av andra orsaker.
Vet inte va jag ska ta vägen med mig själv.
Hatar att alltid gå o vara osäker o inget veta.

Mysis.. Vet i stort sätt att du läser detta.
De e inte alltid jag förstår mig på dig.
Kanske de e lite de som gör att jag dras till dig.
Är van att kunna läsa av osv, på de sättet ha lite kontroll.
Kommer antagligen aldrig förstå mig på dig helt o hållet.
Men du ska veta att även om jag ibland kanske e jobbig så e de för att jag tycker om dig o bryr mig om dig.
Jag e tjej med, de sägs att tjejer e jobbiga :P haha.
Värdesätter alla tillfällen vi får ihop.
Hoppas verkligen att de kan bli vi en dag. På riktigt!
Blir sådär barnsligt kär emellanåt (typ som lyckorus av positiva känslor)
Hoppas verkligen inte du tappat känslor för mig.
Tycker om dig <3

Nu e de dax för sängen :)
lagom trött o MÅSTE ge katterna mat så de håller käften hehe

Natt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0