^^

Ja men knas, glömt bort bloggen lite idag märker jag.
Trodde jag hade bloggat men bloggade nog i huvvet o inte på riktigt :P
Tess i ett nötskal helt enkelt.

Varit en chill dag.
Umgåtts med min fina vän Zaszy nårra timmar.
Hon ville bjuda på pizza o tjata lite.
Riktigt nice, har pratat om typ ALLT känns de som. 

Nu har hon precis åkt hem till sin mor och jag väntar på nästa person som ska trilla in här.
Lovade mamma Pia att jag skulle underhålla Lisa nårra timmar nu ikväll.
Om hon dyker upp e de ju en fördel haha. :P
Hon lät rätt trött i telefon innan så hon kanske har somnat. Vad vet jag?

Tycker att lilla Mysis ska ta o sluta ha en fis på tvären o komma o kramas lite.
Varit lite kort sådärtyp de senaste dagarna.. Men saknar dig iaf <3


NUUUU kom Lisa. Så dax o va social :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0