^^

Ojoj tiden går.
Insåg precis att de e min älskade systers födelsedag idag.
Så Jenny stooort grattis till dig. Nanana du e gammal! ;)

Sitter o dricker kaffe och kollar lite på tv.
Har fucking ont i min mage idag.
Har inte hört ngt om proverna jag lämna förra veckan men har jag tur kanske jag får veta idag.
Men risken e att allt e som de ska och då hör de inte av sig.
Är de konstigt att men hoppas att de visar ngt?
Vill liksom veta varför jag har så ont som jag har.

Nu har jag mer ont nere vid livmodern så de e la ägglossning eller ngt.
Håller inte redit koll på dagarna :P
Idag blir de la iaf lungt. Ska röjja lite som vanligt.

Igår va en slö dag iaf.
Kom iaf iväg o köpte kattsand (SOM ÄR BRA) och GODIIIIS.
Katterna verkar mkt gladare nu när lådan blir REN när man tömmer den.
Spencer har för tillfället fnatt och springer fram o tillbaka från elementet till badkaret.
Eller ja, har glider på mattan så de smäller satan när han åker rakt in i badkaret haha.

Får se om de händer ngt mer idag.
Ska försöka reda ut lite saker idag. Bara om man kommer igång vill säga.
Ska bort till NkBo o snacka lite med dom hade jag tänkt.
Men mer än så säger jag inte :P

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0