???

Usch ja e trött idag kan ja lova.
Sovit bra men e trött ändå :P
Thias kom o sovde med mig inatt.
Nice nice <3

Nu har jag varit vaken sen typ 11 eller ngt.
De planerna jag trodde jag hade för dagen verkar inte bli av.
Men men. Spelar inte mig ngn roll..
Börjar dock bli hungrig. Får la se om man har ngt i frysen. ^^

Thias ligger fortfarande i sängen. Han va vaken lite innan men nu verkar han sova igen.
De e ju nästan så jag blir trött o vill lägga mig o sova lite jag med.

Får se vad som händer idag. Psykologen ringde o ändrade tiden på torsdag. Lite skönt för då slipper de bli så jobbigt o komma ur sängen haha..
Men men. Då kanske jag hinner träffa faster Lotta på förmiddagen!

Nja har inte mkt mer o tillägga för stunden!

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0