^^

Idag blev de inte upp me tuppen inte :P
Fick ta maxdos igår för o somna.
Va sjukt trögt. Så då blir de att man sover längre oxå.
Men men vad gör de liksom.

Varit o lämnat de sista blodprovet nu. Så har blåmärken i båda armvecken nu hehe.
Gick kanonbra idag. Blev bara lite yr men de gick över.
Så nu har jag precis kommit hem.
Ska strax orka resa mig o hämta lite kaffe.

Har inga planer alls idag.
Skulle till Ida som ska fira sin födelsedag men ingen som kör och har inte råd med bussen,
så får bli o hoppa över de :(

Så ska bara ta de lugnt idag tror jag.
Ska försöka få i mig lite mat med. Men kan inte bestämma vad fan jag vill äta..
Men hittar nog på ngt.
Iaf fått en liten promenad idag. De va skönt.

Inget kul på tv e de idag heller verkar de som. Blir la o lägga sig i sängen o glo igenom ngn serie eller film.

Ciaaao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0