=)

Jahaja... Blev lite sovmorgon idag. :P
Vakna strax innan 12, får nog snart ta o vrida tillbaka lite o försöka ta mig ut sängen kl 10 igen.
Men har som sagt inga tider o passa.
Eller jo, nästa vecka har jag de :P

Känner mig rätt pigg än så länge.
Har en del saker som snurrar i huvudet på mig.
Men då e allt som det ska.
Inget som ska göras idag iaf.
Kanske ska försöka laga lite mat, om jag orkar.

Sitter o dricker mitt älskade kaffe iaf.
Skön liten morgonstund som jag aldrig vill vara utan.
Lyssnar på lite musik o diggar med fötterna :P

Ännu en natt när jag drömt helt sjuka saker.
Minns inte drömmarna bara att dom va sjuka o osammanhängande.
Inte konstigt man känner sig lite lost när man vaknar liksom.
Hade sånna sjuka drömmar natten till igår med.
Haha undra va dom har med mig o göra???

Annars e de la inget annat man kan tillägga.
Allt e la som de brukar vara.
Man e kär, och bara flyter med strömmen.

Just de, igår kollade jag på Fråga Olle. Fan va jag bara älskar de programmet.
Pratas bara massa "snysk" och jag låg o garvade massa.
Liksom Onanimaraton, HALLÅ orka de?
Dom testade Dildos men de visste man ju redan att Mr Rabbit skulle va vinnaren ;)
Och så va de lite annat kul. Haha, de e ett både kul o intressant program.
Jaja, nu har jag nog inget mer o tillägga :P

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0