Efterblivna IDIOT!!

Åh får man lov att bli irriterad eller?
Jävla läkarkärring!
Så schyssta kommentarer man fick.
Sa att jag känner mig svullen över magen.
De tyckte hon inte jag va, men trodde att de kan ju va om jag kanske gått upp nårra kilon.
Nemen TACK!
Okej vet att jag inte e pinnsmal, vill inte vara de heller men att läkare ALLTID ska säga ngt om min vikt.
Tycker de e sjukt konstigt.
Så bara för man e fet o helt plötsligt fått ont i magen så e de att du gått upp nårra kilon bara så ni vet de.

Fick inget vettigt svar kan jag inte påstå.
Läkaren tyckte jag ska sluta röka. Men då va jag så lack redan så de sa jag att de ska jag verkligen inte.
Fick iaf lämna lite blod o så får vi se om de visar ngt.
Levervärden blodvärden graviditetstest och ngn sänka jag inte kunde lämna idag utan får lämna imon eller nästa vecka.

Gick iaf bra att lämna blod. Fick inte panikångest och började inte lipa.
Höll däremot på o svimma men de löste dom snabbt så jag slapp de.
Va kritvit o genomsvett när hon drog ut nålen så fick order om att ligga kvar i stolen så blodtrycket fick återhämta sig.
Så nästa gång ska jag be om o få ligga ner från början så jag slipper yrseln.

Nu är de bara att vänta på provsvaren o se om de säger ngt vettigt.
Annars kanske jag får gå o ha ont i magen ett tag till.
Ne e faktiskt rätt irriterad på dendär jävla läkaren asså.
Orka att de kommenterar min vikt/storlek typ VARJE jäääävla gång.
Tycker inte de har ngn som helst rätt till att yttra sig om sånna saker.
Ne usch nu ska jag äta lite o kolla på tv.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0