Dax att andas ut.

Herregud vilken jävla dag!!
Varit bra till större delen av dagen.
Fick en släng ångest och tankar tidigare men de tog jag mig igenom efter mkt text :P
Har städat, tvättat, slängt skräp och bakat.
Riktigt nöjd med dagen på de sättet.
Tog ett varmt bad innan med. Med en skönt pepparmint facescrubb.
Så nu e man mjuk som en babyrumpa i nyllet, mohaha.

Imon blir de att baka lite till. Ska försöka lyckas göra tjock och fluffiga kolakakor.
Ingen aning om hur jag ska lyckas med de.
Fluffet som jag lyckats göra en gång va av ren lathet att jag inte orkade knåda klart degen till en jämn klump om jag inte minns fel. Men vi får se.
Tjocka kan jag ju iaf göra dom :P haha

Ne nu får de snart bli att sova tror jag.
Eller iaf lägga sig o glo på en film :P

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0