Brr

Är frusen idag, och inte alls på topp.
Mått illa sen tidigt i morse, och magen krånglar som vanligt.
Lite segt, men de får gå.
Sitter o försöker komma in i en film jag slog igång för ett bra tag sen.
Går bara inte, ingen ro i kroppen alls verkar de som.
Men ska nog bädda ner mig i soffan med en kudde o en filt.

Har så mkt i huvudet som jag inte får ut.
Blir galen på sånt.
Just nu känns de som att allt går åt fel håll. Fast gör de verkligen de?
Saknar närhet, e nog de.
Känns som jag inte gör ngt vettigt men vrf ska jag de?
I veckan blir de tvätta, städa o besöka folkhögskolan.
Och på fredag kommer pengarna igen.
Då blir de att handla lite o grejja.
Kommer bli kanon!

Hoppas på att de blir liiite mer mys den helgen.
Kanske kan få min vilja igenom :P

Annars idag tänker jag inte göra ngt.
Ätit 2 mackor o druckit mängder med kaffe även om jag mår illa.
Så nu får de bli en cigg sen krypa ner i soffan.
Lär ju inte få besök idag så lite skönt att man kan springa runt klädd som man vill. :P

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0