Blir inte alltid som man tänkt..

Satt i morse o planerade va ja skulle göra idag.
Men ja, jag har ju inte satt igång med ngt.
Har iaf duschat... Framsteg?
Måste äta ngt, har en bit lasange i ugnen som jag tänkte försöka få i mig.
Har så jävla ont i magen att de finns inte.
Kanske dax att gå till doktorn med den igen.
Nu är de ju inte sånt ont som jag brukar ha utan ngt annat ont.

Ser ut o bli en vanlig dag.
Tar ett steg i tagen, saker o ting kan fortfarande ändras ju.
Är väldigt mkt i min egen värld idag. Vet inte varför.
Har så mkt som för mig frustrerad så kan la inte redit göra mig av med de.

Men men de blir nog bra, snart helg med ju. Se om de blir att dra till Ida på fredag, sen e lördagen ledig så kanske kan planera in ngt där och söndagen blir de kalas på.
Se om man får ngt myspys i helgen :) Hoppas på de iaf.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0