Alla <3-dag

Japp måndag och alla <3-dag.
E inge vidare på hugget idag då jag fick nackspärr precis innan jag skulle lägga mig igår..
Har så sjukt mkt som surrar i huvvet på mig, vet snart varken ut eller in.
Ser iaf ut som att jag får spendera denna dagen i min ensamhet som vanligt.
Rätt deprimerade faktiskt.

Har ju katterna iaf. <3
Shiet jag e sjukt förvirrad.
Personen som jag tycker om bara mer o mer istort sätt totalignorerar mig känns de som.
Jag e alltid snabb på att tolka o överanalysera.
Så de slutsattserna jag försöker undvika är att känslorna har försvunnit.

Vet inte, har la fel ännu en gång.
Men tyvärr så måste la motsattsen bevisas :'(
Blir galen av o ha de såhär.
Hatar att inte veta.

Och denna jävla dagen gör la att de spinner på ännu mer i huvvet på mig.
Patetiskt kanske?
Isf må de vara så.
Låter mina känslor ta över lite men kan inte trycka undan dom hela tiden.
Inte när jag tycker om ngn så mkt som jag gör.

Skiter i om jag får en lång förklaring men ge mig ngt jävla tecken på att du fortfarande tycker om mig!?
Ett fucking <3 i ett sms skulle räcka. Förlåt, jag ska inte tveka.
På ngt sätt vet jag, men behöver få de bekräftat lite då o då... tror ja?

Varför ska känslor vara så jävla jobbiga för.
Varför ska jag alltid bli så förvirrad?
De e sån jag är antagligen, tänker på tok för mkt.
Hoppas du förstår. Men vrf skulle du, när jag själv knappt gör de..

Hoppas ni får en fin och underbar alla <3-dag iaf.
Jag ska göra mitt bästa för o ha de med

Ciao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0