<3<3<3

Sitter här o chillar o saknar min mysis.
Kommer inte träffas denna helgen men hela jorden går la inte under för de.
Men saknar dig iaf.

Väntar på att lillasyster Lisa ska komma o underhålla mig lite.
Blir la tjat o film osv som vanligt.
Blir nice, skönt o slippa sitta ensam en hel dag.
Ändå fått en liten promenad idag med. Känns faktiskt sjukt skönt.
Dock kände jag av lite värk i benen men de e nog för jag e otränad och att de inte e helt plant underlag då de e snö, is o grus.

Har suttit o kollat på massa youtube klipp o garvat för mig själv.
Ja man ska la sysselsätta sig med ngt liksom :P
Har oxå fått torka spya då Spencer min lilla spymaskin hostat upp hårbollar :P
Duktig fis!

Morgondagen är fortfarande oplanerad men söndag blir de att träffa familjen o kalasa för Liam som fyller hela 7 år imon.
Herregud min minsta favorit börjar ju bli redit stor kille <3
Tänk att han börjar 1an efter sommaren. Känns som jag missat nårra år.
Lilla ploppi e inte så liten längre. <3<3
Tiden går helt enkelt.

Känns skönt att jag fått en liten promenad nu 2 dagar i rad. Hoppas verkligen jag kan försöka komma ut o gå lite mer. Så segt att bara komma igång o få de att bli en vana.
Men de går nog lättare ju mer mot våren vi kommer.

Ne nu ska jag skriva lite i min dagbok tror jag. Eller lägga mig o vila lite innan Lisa klampar in kanske..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0