<3

Sitter o funderar lite på dedär med kärlek och allt va de innebär.
När jag blir kär går jag igenom typ olika delar.
Först lyckoruset precis när man kan bekräfta för sig själv att jag ÄR kär.
Sen kommer matstrejken. Man e så galet kär att kropp o knopp slutar fungera.
Man kan inte äta eller sova eller tänka.
Sen går de över och jag blir hemligt kär.
Säger inte tills ngn direkt att jag är kär utan att jag tänker på personen och blir varm o pirrig i hela kroppen.

Nu är jag "hemligt kär" i samma person som jag skrivit om innan.
Men nu är de som de e.
Liksom tar de som de kommer.
Har massa mys ihop och bara ja som jag uppfattade njuter av varandras närvaro.
Sen e de ju de där med mig o killar.
Har aldrig och kommer aldrig förstå mig på dom. Hehe.
På de sättet är de lättare om man skulle va kär i en tjej eftersom de uttrycker sina känslor osv.
Killar... ja, dom gör tydligen inte sånt.
Men nu tvekar jag iaf inte på min mysis.

För OM han inte tyckt om mig. Hade jag la inte fått kyssarna besvarade osv..
Flyger fram som på moln vissa dagar när jag bara har han i mina tankar.
Njuter varje sekund som jag får tillbringa ihop med denna människa som på något sätt lyckats fånga mitt lilla hjärta.
Älskar verkligen känslan. Ligger ofta o tänker tillbaka på de kvällar vi tillbringat ihop.
Nu är de den senaste lördagen som snurrar mest.
De kändes så.. typ perfekt? Mådde verkligen kanon och kände hur känslor bara växte.

Just nu saknar jag närhet o värme som bara den.
Antagligen så de blev att jag börja skriva om detta.
Är sjuk kram/mys/gos-sugen. Vill bara ha närhet. Och bara en som jag går med på ge mig den närheten.

Tycker om dig Mysis! Du gör så jag känner mig mer levande <3
Även om du kortsluter min hjärna emellanåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0