Zzzz

Är numera som en dampig liten zombie.
Humöret pendlar som jag vet inte vad.
Helt sjukt va störd man blir av att inte kunna följa rutiner.
Sömnmedicinerna e så slut de kan vara.. Vilket betyder att jag ska försöka sova utan dom o bara med hjälp av fjuttiga Atarax som jag kan ta 6 st utan att märka ngn skillnad. 
Inatt/imorse fick jag iofs mer sömn.
Vaknar titt som tätt av minsta lilla men fått nårra timmar iaf. 

Vill ha måndag så jag kan få SOVA en hel natt igen. 

I morse kl 06.55 ringde klockorna i denna lägenheten.
Tezz fixade kaffe o jag tände ljus.
Mysmorgon med kaffe o julkalendern Tjuvarnas Jul.
Gillade den så nu ska jag fan följa de :P

Nu har vi städat här, jag rensa duschgolvbrunnsgrejen *spyyyr*
Och skura o hade mig inne i badrummet.  Och Tezz snurra runt med snabeldraken.
Nu stack Tezz en sväng så nu ska jag passa på o kolla på en film o vila lite.. 
E jävligt svimmig idag så lika bra o ligga ner så man inte slår ihjäl sig :P
Tvätta om typ 3 timmar..  Sen blir de bara soffmys o lite mat med kanske :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0