Tankar och känslor..

Blivit mkt tankar o känslor de senaste. 
Blir inte klok på de. Blir bara mer ledsen och trött av de. 
Spelar ingen roll hur mkt man vill ngt.
Vågar då fan inte öppna käften ändå.
Inte likt mig att bara hålla käften..
Men ah. Inser hur sjuk mkt jag saknar vissa personer som på ett eller annat sätt försvunnit från mig.
Allt va så sjukt bra mellan varven. 

Man kan visst inte fly i en evighet.
Allt kommer ikapp en så är det bara. 
Men men.. De e la så de är...
Måste kanske ta itu med de men hur fan gör man de då utan att de blir fel?

Ne ensamheten e inget för mig.
Mår bara värre då, attackeras av alla tankar o alla känslor. 
Jag HATAR de.  E jag inte ensam blir de inte så intensivt...
Att bara få känna ngn slags kärlek.

Även om jag känner att på olika sätt utnyttjas. Det gör mig ledsen...
Men vet inte hur jag ska hantera saker just nu. 
Är iaf inte mig själv tror jag... men att hitta tillbaka till den rätta Tess är en lååång väg med allt för mkt hinder och inga ljuspunkter som de ser ut nu iaf. 

Önskar man bara kunde säga vissa saker rakt ut.
Utan att de blir eventuella konsekvenser av de..
Aja.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0