Surr surr..

Låter som ett getingbo i mitt huvve, alla dessa tankar.
Nu har de hunnit ifatt mig igen.  Helt jävla otroligt. 
Vet varken ut eller in för tillfället. :(
Så jävla jobbigt när man inte vet vart känslorna är ngnstans. 

Känner mig helt lamslagen... IGEN!
Ingenting verkar funka i längden.  Vill bara vara lycklig men de e la på tok för mkt begärt.
Vill bara att vardagen ska fungera, att alla tankar ska sluta attackera mig alla på en o samma gång. 
Tankar far iväg åt alla håll..  Kanske dax att fatta fler dåliga beslut.. Att göra mer tokigheter så att allt kanske till slut vänder. 

Lockas till de mest egentliga idiotiska saker, men de kanske e för att jag måste uppleva de, för att kunna ta mig vidare i mitt liv?
Orkar inte med de mer. Känner mig bara dum, vilka tankar jag en får upp i skallen så vänds allt mot mig så jag ser dum o dålig ut. 

De kan inte vara bra för länge iaf, de har jag ju fått konstaterat..
Man kanske ska bita i de sura äpplet o inse att de blir inte bättre än så de e ibland.
Men va fan, då kan man ju lika väl lägga sig o dö på stört!

Nja "leva" vidare... Bland surrandet... i kampen för att få ordning på livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0