Snööö ^^

Nu har de kommit snö inatt.
Herrejävlar så dålig tajming..
Jag som behöver ge mig utanför dörren idag.
Ska ju hämta sovisar :) wiiie KNARK!!!

Kommer la däcka som en klubbad säl ikväll o de längtar jag verkligen efter..
Missade julkalendern idag med, ville inte vakna när klockan ringde.. inte så konstigt eftersom jag typ somnat en stund innan..
Men sov till 10 tiden..  jag som skulle upp tidigt o vända tillbaka lite på dygnet.

Är verkligen skittrött på allt just nu..
Vill bara ta mitt pickopack o dra.
Börja om på nytt o bara få va.

Vem vet, denna gången kanske de verkligen blir av ^^
Kan ju hoppas..

Men men, ska ta mig igenom detta året först.. inte långt kvar nu så de ska la gå.
Lite ångest inför julen, men de har jag iofs varje år.
HATAR de verkligen..  Känns så oäkta. Hela familjen samlas BARA FÖR ATT typ.
Man äter tills man inte kan svälja utan o vilja spy typ. Sitter halvt avdäckad o kollar på Kalle Anka sen kommer "tomten".

Japps sen ska man tvinga i sig gröt. Nejtack detta ser jag inte fram emot.. 
Sen efteråt blir de hem o kolla på samma gamla filmer som pryder tv-tablån varje år. 
Nja.. vetifan, känns som man kan skita i o fira jul. 
Skulle inte göra ngn skillnad tror jag.

Ah vill i vilket fall att de ska bli den 19e helst NU. Måste köpa jävla julklappar som e LIKA jävla krångligt varje år..  Eftersom man har så begränsat med pengar så e de fan inte lätt.. 
Ännu en gång ska man bråka med pengarna, vända på varenda krona så att allt går ihop...
Uscha..  nej behöver verkligen börja om... 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0