:'(

Håller ut så gott de går, men ännu en gång känner jag att allt sviker mig.
Kraften bara försvinner. Varken vill eller orkar ngt.
Gör bara saker för att jag ska. 

Känner mig tvingad till de mesta.
Att bara kliva ur sängen är en kamp.
I morse ville jag verkligen inte vakna, men kunde inte somna om.
Tårarna va nära att trilla över kanten o då hade jag knappt varit vaken 5 minuter.

Har i vilket fall bränt av typ alla mina pengar på mat räkningar o julklappar.
Jättekul. ÄLSKAR ju julen med. Men men, blir nog bra..
Imon blir de julgodis-verkstad här hemma med Tezz o barnen.
Blir nog mysigt, sen efter de ska de städas.

Och på torsdag blir de begravning.. Känns ännu mer jobbigt men va fan.. 
Är en del av sorgeprocessen så de e bra på de sättet att man lättare kan gå vidare.

Snart jul o skit med. FY FAN! vill att de ska bli nyår istället :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0