...

Så nu sitter man ensam i lägenheten.. 
Känns sjukt o va ensam hela dagen, hade gärna haft ngn o snacka med.
Men men, kanske kan ta o försöka fatta lite beslut nu då. 

Finns en tanke, en sak som jag inte kan dela med mig av.
Bara en person som vet. Önskar man kunde skrika ut de till hela världen för jag kan verkligen inte bestämma mig. 
Men men blir nog bra till sist iaf. 

Är så sjukt trött på o vara pank nu så de finns inte.. 
Skulle behöva en miljon så jag kan köpa ALLT jag behöver så jag slipper tänka på sån skit mera. 
Men men drömma går ju. 


Helgen blir la lugn iaf.  Hoppas på sällskap imon iaf, även om jag e i behov av de redan nu haha.. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0