Dåligt med uppdatering.

Här va de dött ja..
Blivit dålig på att uppdatera men de e bara tecken på att jag har bättre saker för mig än att sitta här o dega :P
Umgås mkt med Tezz o Rickard.
Så sjukt skönt att slippa tänka osv.
Vissa dagar har alla damp, ibland bara ngn av oss eller så e alla slöa o ligger framför film o bara är.
Helt underbart.

Saker o ting ändras hela tiden!
Folk verkar tro att jag ska svansa efter dem i all evighet. Och verkar vara skit samma att man e människa o behöver vissa saker ibland. Inte min förlust, bevisar bara vilka nötter till folk de finns.. 
Ne jag gör va jag vill o känner för, så e de med de. 

Bättre o säga rakt ut vad man känner för en annan människa. 
Se till att de händer ngt. Våga chansa!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Tuula

Betyder det att mitt liv är såååååå tråkigt eftersom jag bloggar hela tiden? ;)



Kul att ni umgås, jag vill också ligga där med dig i ena änden av soffan & se film ;)

2011-12-15 @ 11:19:37
URL: http://tuulisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0