Befriad, och ledsen..

Den 6 december kl18.30 somnade du in för att lämna denna jord och fara vidare någon annanstans.
Efter en tids plågan och kämpande har du äntligen fått frid.
Det gör ont i mig, saknar dig så. Gustav för mig var och förblir du min morfar. Fast de jag kallade dig va Gubbe :P
Många minnen har jag nu gått igenom. För att bearbeta, klara av detta och gå vidare.
Vet att du har det bra där du är nu. Men vi alla saknar dig, så grymt mkt.

Känner mig på ett sätt befriad. För att alla har gått o väntat på att detta förr eller senare hade hänt.
Nu slipper jag vara orolig att du har ont, att du är orolig och att du slipper lida!
Lägger de finaste minnena i en vrå i mitt hjärta där du kan leva vidare!

Sov gott, saknar dig älskade Gustav <3



Kan inte gråta, inte än.. kommit ngn liten tår en natt när jag vaknade till bara.
Känner mig lugn, ångesten har minskat jättestort i styrka. Kan koppla av.
Mådde tillräckligt bra igår för att åka till Rickard en sväng. Fick jättegod mat o va kolla på Jackass 3 eller va den nu heter. 
Sen drog vi hit, gick till syrran där Rickard va så söt o hjälpte syrran lite med o skotta.
Sen vidare till konsum o hämtade mina nya kläder från Ellos. 
Åh, allt satt precis som önskat ^^ Så himla nöjd, så nu har jag passande kläder till begravningen till julafton och nyår. 
Och kan nog få kombinera ihop en outfit av de nya kläderna tills jag ska rymma till örebro. hihihi

Ska lägga mig och vila en stund, varit vaken sen kl 7 så tycker allt att jag kan få vila lite.. men väntar la tills Våra Bästa År börjar hehe. 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: -.-

Beklagar

2012-01-08 @ 21:48:18
URL: http://alladomandra.webben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0