Annandagen...

Jaha, snart e julstöket helt över.
Känns skönt på ngt sätt. 

Sitter här o bara är, är faktiskt lugn idag.
Har även världens gosigast katt med.
Tezz har åkt mot julrean o blir nog borta ett tag.
Så nu är vi ensamma.
Finns inte så mkt o sysselsätta sig med, men funderar på att lägga mig o läsa lite.
Vill så gärna börja med min nya bok så då måste jag ju läsa klart den jag håller på med. 

Igår kom Tezz hem igen med. Blev lite vin o delade med oss om hur vi firat julen och lite allt möjligt.
Sen kom Rickard o skrämde skiten ur oss. Jävla människa till att dyka upp utan ett ord så man skriker rakt ut. hihi..

Idag blir de iaf lugnt, Tezz hade planer på att laga middag senare så blir säkert ngt mumsigt.
Får se vad dagen har att bjuda på. Jag ska njuta av lugnet här hemma iaf.
Har mkt tankar och längtar till nyår när hela gänget samlas igen o festar loss.

Ne mot boken en stund iaf.  Ha en fin annandag jul alla!
Puss o kram
Ciao!


Såhär fin va jag på julafton btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0