Wiiie

Oj en vecka sen jag blogga sist.. Skit samma har ju helt enkelt haft bättre saker för mig. 
Träffa vänner o nya människor. Helt underbart!
På loppet av kanske ca en månad har jag haft turen att få lära känna 6 underbara människor.
Alla e lika fina o goa på sitt sätt.
Ni vet helt klart vilka ni är! <3

Haft Tezz hos mig sjukt mkt de senaste men fan så kul vi har ihop.

Helgen bestod av tjejkväll fest o extram bakfylla :P Hur underbart som helst!
Och igår blev de Åsasjön med Tezz, syrran, barnen, kim o hans syrra. Massa mysigt!
Och jag fick äran att vistas i vattnet hela tiden för sashas skull :P
Blev massa hopp och skratt.
Tur jag hade lite sällskap i vattnet iaf :)

Idag verkar de som att de bli bad med. Men vi får se.. Jag ska vila lite till för nu har jag huvudvärk... Säkert solens fel :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0