Underbara galningar! <3

Måste dela med mig av en galen kväll!
Igår efter lite städ o tvätt bad det av till åsasjön med syrran o barnen.
Mötte upp Kim o Duddas där oxå. Vi lekte med barnen lite o fjanta runt.
Sen åkte syrran o barnen o vi stanna kvar för att vänta på Tezz.

Och till slut kom hon, men åkte lika snabbt igen då vi va lite törstiga :P
En box 3 apor hämtades sen va de vin o bad om vartannat.
Blev tillomed nakenbad :P
Tvärnice! ;)
Skrattade o hade jättekul.
Vissa va dock mer galna än andra ;)

Underbart! Vi skapade helt enkelt en oförglömlig kväll! <3

Tänker på de fortfarande och varje gång kläs mitt ansikte av ett leende.
Är sååå jävla glad att jag fått träffa de som jag gjort detta året.
Finns inga som e lika underbara som ni e!
Vi gör galna saker utan att tänka och de är de som gör de lilla extra.

Nu ska jag snart vara barnvakt, är skittrött efter att fått en dålig start på dagen.. grrrr!
Men de löser sig nog.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0