Time keep running away..

Nu ska vi se då.. Tror jag börjar fatta vad som verkligen hänt.
Trots min bristande sömn så känns de ändå hyffsat klart i huvvet.
Jag vet vad jag gjort. Jag vet att tiden läker alla sår...

Dock vet jag inte hur det ska gå att se vissa i min närhet i ögonen efter detta.
Gjorde bort mig.
Men får helt enkelt stå mitt kasst.

Kommer bli bra igen, jag måste tro på de.
Vill att denna veckan ska vara över. Vill att de ska bli den 30e så jag får mer klarhet på saker o ting.
Känner mig bara dum o skäms hela tiden. FY fan vilken nolla jag e ibland.

Känns ändå bra att vissa inte dömer mig..


Nu får de gärna bli helg, för ska eventuellt kolla på BUUUMBIII me thais dåå :D
O på lördag blir de kalas för Sasha som blir stora tjejen.
Skulle dock gärna hoppa över nårra dagar  hit o dit..

Nu ska jag bada sen ner o köpa cigg, mjölk o äggbert!
Hoppas på att orka baka lite idag med.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tuula

I don't jugde you ! <3

2011-08-24 @ 18:38:13
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0