Taggarna utåt...

Usch e så fruktansvärt taggig.
Känner mig verkligen inte som mig själv..
Har inte ens pallat med att gå ut idag för jag känner mig så jävla lustig.

De e fan inte normalt o va sånhär....
Får ju dampet för ingenting i stort sätt..
Räcker med ett ord eller att jag bara ser ngt som inte passa i stunden så blir jag helt knäpp.

Typ tanken på att jag måste städa lite, gå ut med skräp och you name it, gör mig nästan förbannad.
Det är verkligen ngt som inte stämmer, men vad?
Senaste tiden har verkligen varit ett kaos och en evig kamp att klara dagen.
Mitt pokerface har jag nu tappat, och har ingen aning om vart de hamnat.
Men... hade nog inte haft ork att spela mer...

Så trött på att jag alltid måste va happy Tess, när de e så långt ifrån de jag känner mig.
När jag försöker le tar det emot, varenda muskel det krävs för att få fram ett litet ynka leende känns som ett  timmars gympass... Ne, nu tänker jag inte spela mer. Jag är taggig, jag mår inte bra. Acceptera de eller håll käften.

Kan spy på alla äckliga människor som försöker få mig att TRO att de bryr sig.
I helvete heller, skulle ni brytt er hade ni för längesen sagt de och inte öppnat käften nu när det är offentligt att jag inte är okej.
Ne fy fan!

Har min familj, dom vet... behövs sällan nårra ord...
Älskar er!

Tänker kämpa vidare för att inte göra någon "besviken" *haha*
patetiskt egentligen.. Folk blir besvikna på MIG när jag gör ngt dumt.. men om jag inte ens blir besviken på mig själv, vrf blir andra de då? E la onödigt att ge en svag människa ångest för ngt som egentligen e en piss i havet?
Ne, de e först när jag blir besviken på mig själv som det verkligen räknas.

Och NEJ det är inte synd om mig, det tycker jag inte ens själv.
Jag har kanske inte valt att må såhär.. Jag kan ändå hantera de. Så sluta kolla på mig som om jag skulle behöva medkänsla.. Okej kanske är kroniskt sjuk.. Kanske aldrig kommer kunna må tipptopp all the time men va gör de?

Alla förtjänar o må bra? I helvete heller...
Dock tycker jag att de finns männsikor som borde lida av min ångest x10 istället för att jag o andra människor som egentligen inte gjort ngt för att va sjuka ska bära på de.. .
Jag säger då de, världen e sjuk!

Nu ska jag o mina taggar lägga oss i ett bad... enda stället då taggarna försvinner en kort stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0