*suck*

Är man trött eller vadå?
Fy fan gör ont i varenda kroppsdel :(
Kommer aldrig klara 2 veckor utan sömnmedicin..
De kan komma sluta i blodbad, kaos och fan vet vad.

Har 2 små piller kvar o jag måste spara dom till jag verkligen verkligen MÅSTE sova en natt..
Ser ut som en döing men va fan ingen som ser mig när jag sitter hemma hela tiden.
Känner mig verkligen inte levande men men..

Har typ inte gjort ngt vettigt idag känns de som.
Började tvätta men Tezz är så söt så hon fixade med o hänga upp o plocka ner de åt mig.
Orkar verkligen inte ngnting. Försökte mig på en silviakaka nu med... vetifan hur den blev asså...

Men har iaf fått vila en del nu i eftermiddag/kväll. Legat o läst min braiga bok "Inspärrad" och slumrat lite.
Ska snart lägga mig i ett bad, enda gången jag inte har ont i hela kroppen är när de e riktigt varmt på mig.
Sen ska jag tvinga Tezz o massera mina axlar som hon lovat mig i kanske 1-2 månader ^^

Messat med syrran lite med... <3 älskar dig sis!
Hon ska få agera frisör ngn dag :P
wiiie

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0