Sleeping..

Sovit bra ännu en natt utan mina sovisar, känns skönt.
Varit nog rätt beroende av dem eftersom jag hade så svårt o sova.
Men nu har abstinensen släppt så somnar rätt snabbt.
Väldigt skönt faktiskt.

Dock drömmer jag mkt konstiga grejer.
Vilket e störande för jag vaknar o känner mig förvirrad.
Men men, man kan la inte få allt man ber om.

Idag blir det lugnt. Kan knappt gå så får bli soffa o säng hela dagen som de ser ut nu.
Måste fan läsa ut boken, e ju så nyfiken o den e ju så bra.
Blir o börja på den andra boken "Snälla pappa nej" idag med då antagligen.
Ska även se om jag hittar dokumentären på svtplay som mamma tipsade om.

Känner mig än så länge relativt pigg. Dock mensvärk i mage, rygg o ben..
uscha orka sånt. Ska försöka dricka upp mitt kaffe jag gjort sen hoppa in i en dusch.
Värme hjälper mot de mesta :P


Skriver nog senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0