SKITVECKA!!!

Kan denna veckan bli mer katastrofal eller?
Helt jävla sjukt, verkar som att de aldrig tar slut på eländet :(

Vaknade runt 03 igår med en sprängande värk i örat.
Och kunde givetvist inte somna om.
Varit förkyld sen helgen med. Men feber, rinnande ocj täppt näsa och hosta.
JÄTTEKUL!
Som tur va har jag en mamma som lyckades tala mig till rätta o ringa vårdcentralen.
Fick en tid o gick dit med sällskap av Tezz.
Som vi trodde hade jag öroninflammation. Så fick kåvepenin och hostmedicin utskrivet.
Men kunde inte ta ut hostmedicinen eftersom den inte gick på högkostnadsskyddet.
Hur värdelöst e inte de då?

Sen iaf kom min ängel till syrra o hämta oss vid konsum så vi slapp gå i regn o åska hem.
Hade aldrig orkat gå hem. Väl hemma så va de dax att varva ner... och när jag låg i sängen sprängdes hela örat på mig kändes de som. Skrev av smärta o grät som aldrig förr..
Kände mig så jävla liten!
De va de värsta jag varit med om i hela mitt liv.
Att känna hur de spricker inne i örat och höra/känna hur de läcker ut vätska e fan inte sååå nice.

Så efter de fick jag lov att ta en dusch o sen krypa ner i sängen en stund för att återhämta mig.
Medan Tezz ställde sig och gjorde UNDERBART goda pannkakor :)
Tror jag lyckades somna till i korta stunder mellan sprängningarna i örat. Så lite vila gjorde susen :)


Efter ngn timme kom Kim och Andreas och gjorde oss sällskap.
Jag fick som vanligt agera sjuksyster då lilla Andreas e lite klen av sig.
Den blev de nagelstudio här med... KNAS säger jag bara...
Vissa saker ska man bara inte låta killar göra..
Men vi hade som vanligt väldigt mysigt.

Tänk att jag kan va sjuk o sötnosarna vill träffa mig ändå! <3<3<3
Men man blir inte sjukare än man gör sig..
Jag e bara sjuk i korta stunder.^^

Men iaf.. Igår va de katastrof med den smärtan jag gick runt med.
Och idag fick jag skitbesked med..
Känner dock att jag inte vill gå ut med de ännu till ALLA. Men de gör sjukt ont i mitt hjärta.
Hoppas på att allt blir bra till slut i vilket fall..

Nu ikväll har iaf jag o Tezz kollat på Bad Teacher, den va skitbra.
Nu blir de nog chill o nårra koppar te till.. och antagligen kolla på ngn mer film.
Hatar verkligen att va sjuk, blir dampig av de.. Fast idag e de bättre med kroppstemperaturen som inte spökar.
Idag fryser jag typ bara.. Men hellre de än att de växlar var o varannan minut.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0