Pust o stön

Igår orkade bara denna tant gå nykter på en förfest.
Ut på krogen kom jag aldrig för min kropp strejkade för fullt av utmattning.
Helt sjukt.
Konstant trött även om jag somna runt 23-24 tiden igår så va jag sjukt trött när jag vakna.
Först vakna jag när en ledsen Tezz kom innanför dörren runt 8.30 tiden.
Drack kaffe o snackade med henne så hon lyckades lugna ner sig.
Sen somnade vi båda o sov till kl 12-13 typ.
Och då kändes de inte som att jag sovit ngt.
Va såå seg, men va tvungen o vakna o göra mig klar för kalas.

Så bort till syrran så jag va där innan 15 o sen va de ju bara o försöka vara social när folk kom in.
Mamma, måmå, lillebror och hans flickvän kom.
Men de kändes som att jag satt i en dimma.

Kände mig som vanligt utanför o ivägen.
De e la så ibland... Inte alltid de behövs ord för att man ska veta vad folk tycker.

Nu är jag hemma iaf, skönt som fan.
Tezz e på väg att dra hemåt till sin pappa o jag o Spencer blir ensamma igen.
Får bli filmmys i soffan efter att jag orkat diska och lägga mig i ett bad tror jag.
Känns bäst om allt är fixat innan man lägger sig i soffan, där man lär vara parkerad ett tag :P

Hoppas på att kunna hämta Beppo redan på måndag. Va bara då som de verkade finnas möjlighet för att syster kunde köra. Men till Gislaved e de ju nårra mil så ska se om de går att ordna ett möte halvvägs.
Hoppas verkligen att de löser sig med de nu. Jag som längtar så.
Skulle även vara till min fördel om jag kunde ta honom redan då eftersom jag måste hinna känna av honom.
Ska ju på fest på fredag o då ska ju Beppo med isf.

Ne nu göra nytta sen lägga sig o slöa :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0