nyvaken!

Usch, hatar verkligen att vakna..
Så skönt o sova o slippa all skit jue.
Men va svårt de va att somna igår..
Låg först o läste i typ 2-3 timmar sen gick de inte somna.
Hoppade mellan soffan o sängen, och har för mig att jag somna i soffan o vaknade tidigt i morse o la mig i sängen igen.

Idag blir de åter igen en lugn dag, eftersom jag fortfarande inte kan gå normalt.
Måtte de jävla lilla helvetet spricka snart.
Så får se vad dagen har att erbjuda.

Imon har jag iaf telefontid med min läkare.
OM nu den lilla h**an till undersköterska lämnat mitt nya nummer till honom.
Hon va ju inte lite dryg den så fattas ju bara att hon inte sköter sitt jobb. Då jävlar säger jag bara!

Ne mer kaffe till mig!
Måste ju vakna lite :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0