Nollställd

Vill börja med att tacka Älskade Tuula för den värmande kommentaren <3

Och fortsätta med att jag har känns mig knepig idag.
Inte ett skit som stämt i mitt huvve.
Kännt mig nollställd men samtidigt rätt laddad på ngt sätt.

Har haft lilla Tezz på besök, kollade på En Geishas Memoarer o snacka lite.
Skönt att slippa va ensam hela tiden.
Men ändå börjar jag uppskatta ensamheten lite mellan varven.
Vissa dagar vill jag va ensam andra dagar inte, så e de med de.

Nu kan jag iaf gå bättre igen, fortfarande lite öm o går rätt spännt men de har nog gått över tills imon om jag har tur. Fick mina sovisar idag med, fast kan inte hämta ut dem ännu.
Måste ju kunna gå normalt först annars pajjar la ryggen rakt av.
Skulle de liksom va pricken över i:et.

Nu är det inte långt kvar tills min telefontid.
De e nog första gången jag har värsta nedräkningen och typ längar.
Dock med inställningen att jag inte kommer få ngn hjälp.
Men de e bäst o tänka så, för annars blir man bara besviken.

Ligger o kollar på Princess Protection Program, men fick bli en bloggpaus.
Funderar på o diska, göra te o ta en cigg innan jag förstätter med filmen..
Snart sängdax med ju, ska ju hinna läsa innan man ska sova :P

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0