Humf...

Fy fan vilken jävla skitnatt..
Vetifan hur länge jag låg vaken...
Grät, läste bok, kolla film, snurra runt, gosa kissen och drack te..
Kan inte känna mig mer idiotisk just nu.

Och inte nog med de så får jag inte mina sovisar först om 2 veckor antagligen..
Idiotiska psykvård! Man äter mediciner för att man ska "må bra" o hur bra tror ni att jag mår om jag verkligen inte får sova?
Jävla brän hela högen för fan!

Usch, snart blir jag ensam nårra timmar.. Ska försöka lägga mig i ett bad då o se om jag kan få spänningarna till o släppa lite sen lägga mig i soffan o kolla på film o se om jag kan sova lite till..

Fått lov att fatta beslut som jag hoppades slippa undan..
Men det finns underbara männiksor oxå, så lite hopp finns det ännu..

Vill inte ha de såhär mer. Bara skäms oavbrutet just nu.
Hur ska jag förklara mig denna gången?
Behöver jag verkligen förklara mig?

Har min älskade Tezz hos mig iaf. Hur skulle jag ta mig igenom denna skiten annars? <3

Ne försöka vakna lite till sen gå igenom min lilla to do-list.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0