Glöden!

Känner att jag börjar återfå kraften efter mitt bakslag.
Även om det är svårt att somna så verkar jag ändå sova rätt bra när jag väl somnat.
Vaknar inte liika lätt längre.

Är mer utvilad när jag väl vaknar, och orkar ta tag i saker. Känns bra.
Nu ska de kämpas vidare!.

Ska snart träffa syrran som ska raka va lite av håret på mig.
Ser helt lusig ut.
Sen kommer Tezz nog hem med lite hårfärg oxå.
Så snart kan man se ut som människa igen.

Dock retar jag mig enormt mkt på de varma soliga vädret idag.
Vill inte att de ska va varmt då de e lätt att de blir infektioner, plus att jag måste ha fucking strumpa på mig.
varmt + varmt = infektionsrisk?

Ska eventuellt ut idag med hela gänget minus storebror som jobbar i helgen :(
Men blir nog kul ändå. Kan behöva annat att tänka på.
Men de blir nyktert iaf.

Längtar så tills nästa vecka nu. Ska hämta lilla Beppo då. <3
Hoppas verkligen på att de ska fungera bra med allt.
Men bilden jag fått av honom verkar han vara en livlig liten kille men ändå arbetsvillig.
Han har rätt ras i sig för att bli en bra vovvsing med rätt o mkt träning.

Ne dax fixa lite här hemma nu innan man ska raka skallen osv. Hoppas på att kunna sova liite till innan tezz kommer hem med så man orkar umgås o träffa folk ikväll.

Ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0