...gäsp...

Ja Go morron dårå!
Varit vaken i en timme nu, ställde faktiskt klockan och varför jag gjorde de vetifan.
Men men, känns ändå skönt att ha kommit upp i tid. Ett försök att få in lite rutiner iaf.

Sovit gott inatt, skönt som fan...
Men det är segt att somna.
Gick o la mig typ runt 22 tiden o la inte undan boken först efter 00 haha, den e så spännande så de finns inte.
Läst typ halva nu, och de e bara 8 kapitel kvar.
Blivit typ bokmalen själv eller ngt.
Men skönt o läsa, ska ta reda på hur biblioteket e öppet här ute i ingemansland o dra dit o kolla efter ngt o läsa..
För jag läser nog ut boken ikväll eller imon...

Boktips?

Idag vet jag inte redit vad jag ska göra. Tänkte hämta mina sovisar men de får vänta tills efter jag pratat med läkaren. Ifall jag får nya så kan jag ta allt på samma gång. Vilket jag hoppas att jag får.
Så se om jag iaf kan få ngn annan antidepp och ngn insomnings medicin att äta mer än imovanen.
Vill inte torska på de jävla pillrena en gång till..
Måste få ngn jävla löning på detta.
Så mkt jag borde rätta till nu. Men ska se om jag kan ta tag i de snart.
Haha pinsamt nog finns det ett telefonsamtal jag borde ringa som jag dragit ut på i typ 2 år hahaha.
Dax o gör en "Att göra"-lista?

Får se hur  denna dagen blir.
Inget planerat ännu, men hoppas på att ngt kanske kan hända.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0