Fight back

Dagar i evig kamp. Du glömde mig efter bara några få ord.
Jag log då, men de dog ut med känslan.

Kan inte fatta va jag höll på med. Hur blind du gjorde mig.
Kanske inte va meningen, kanske bara blev så.
Men jag har honom kvar. Han som inte vill ha mig men som vill ha mig ibland.
Han som får mig må bra de där få timmarna vi ses nårra gånger i månaden.

Du log och slog mig, jag njöt.

Kanske jag blir osynlig med tiden, vad vet jag.
Kanske kräver för mkt...
Hur kan en människa kräva för mkt?
Tänker inte på dig varje dag... men ibland.
Kan fortfarande se dina ögon i mörkret..

Kalla mig va du vill, men ljug inte...

Lever i ensamhet, bortom andras verklighet.
De som är livet för er är mina drömmar.
De jag söker efter finner människor varje dag.
Era kränkningar är mina komplimanger.

Stanna livet i ett stryptag...

Säg inget till mig, dina ord formar bara lögner.
Lever inte i dina ögon, jag hemsöker dig om natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0