...

Nu har jag ännu en gång fattat ett beslut i mitt liv. 
Ska vända upponer på hela mig värld på egen hand.
Ska nå mitt mål.
Ska bli bättre!
Tänker inte tillåta mig att vara sjuk mer..!


Jag lät dig strypa mig för att jag ska veta vilken liten hora jag är!

Kan inte låta ngt mota mig nu.
Ska ta tag i detta. Ska göra de JAG vill!
Tänker inte vara instängd i mitt eget hem längre!
Ska fan ta stora kliv framåt nu.
Jag är inte ensam på min väg, de jag älskar går med mig vid min sida!

Du slog mig, jag förtjänade de!

Kosta va de kosta vill! Nu jävlar!!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Jag finns där för dig! FOREVER! <3



Du ställer upp för mig & jag ställer upp för dig! <3

2011-08-14 @ 12:31:57
URL: http://carismatic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0