dag 1

Första dagen på nya medicinen.
Hoppas den funkar.

Blev lite "sovmorron" idag.
Vakna 06.45 o gjorde kaffe t mig o Tezz.
Drack kaffe o tog en cigg med henne för att sedan sova en stund till.
Hade ställt klockan på 9 men då ville jag visst inte vakna.
Så sov lite längre men vad gör de.

Druckit kaffe o diskat o plockat o dammsugat har jag hunnit med idag iaf.
Ska snart bort till bibblan o se om man hittar ngt läsbart.:)
Bara 3 kapitel kvar nu så måste ju ha ngn bra bok att börja på ikväll :)

Är rätt trött idag med, men de e la för att jag tog imovane igår.
Jävla skitpiller! Funkar ju för fan inte.
Orka att de tog typ 3 timmar innan man somna om inte mer.
Och andra som äter dom hinner knappt ta dom innan de somnat.
Immuna klubbens hedersmedlem typ.

Nu ska jag ta reda på om de va åskan jag hörde eller om de va ngt annat :P
Bibblan starx :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0