Bra dagar finns visst :)

Haft en bra dag idag.
Även om jag varit rätt trött så har inte tröttheten tagit överhand.

Åkte till stan o fika med brossan o Tezz.
Jätteskönt o komma hemifrån ett par timmar.
Dock ösregnade de typ större delen av tiden inne i stan men va gör de liksom.
Gick o kollade en snabbis, o hittade en bok jag vill läsa.
Så den ska jag leta efter på bibblan imon eller på torsdag.

Hade telefontid med läkaren när jag satt på bussen hem.
Fick nya antidepp som jag ska testa o får jag ingen positiv effekt imon 2 månader så skulle jag ringa tillbaka.
Skulle även få en läkartid så snart som möjligt för att följa upp allt o kolla över sjukskrivningen som går ut 1januari.
Så de känns bra. Så en medicin utbytt, skulle få en annan sömnmedicin med, men den hade inte kommit in så får kolla de.

Känner lite hopp nu när läkaren igen va snäll o förstående angående mina biverkningar på venlefaxinet.
Sitter nu iaf o är mätt i magen, o väntar på Tezz som sa att hon skulle komma med bussen som skulle gå runt 18 tiden. Får se när hon behagar komma.

Ska iaf lägga mig raklång i sängen o lösa korsord ett tag.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0