Aldrig frisk?

Verkar aldrig bli helt frisk..
Känner mig pigg o så över lag men näsan rinner ännu och hostan vill inte redit ge med sig.
Men tro fan de inte tar slut.. Ont i magen till max.
Känns som att de e ngt som e där inne o vrider runt allt den kommer över.

Har ju varken tid/lust/ro för o va sjuk heller..
Tillåter inte mig själv o va sjuk haha..
Under tiden jag hade feber o greje så städa jag ju o diska o putsa fönster.
Krävs nog mer för att jag ska ligga i sängen.. 

Börjar känna av att jag gått ner i dos på medicinen nu iaf.
Typ noll tålamod, taggig som fan och rastlös som helvete.
Men men de ger la med sig.. Skönt om de e klart till helgen. Även om inget speciellt e planerat.

Ne ska försöka lägga mig i sängen nu o kolla klart på En Geishas Memoarer.
Btw älskar den filmen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0