Äkta vänner!

Ni är mina ögon när jag är blind, min hörsel när jag inte längre orkar höra på allt skitsnack.
Min känsel när jag inte orkar sträcka min hand för att känna själv. Ni är mig när jag inte orkar leva.

Ni håller min hand så jag inte faller. Ni torkar mina tårar när de svämmar över.
Ni ser till att jag håller fast vid de som finns att hålla kvar i.
Ni låter mig inte ge upp!

Jag älskar er för att ni finns. För att ni visa mig hur trogna ni är.
Jag älskar er för att ni är värda de och hjälper er när ni behöver de.
Kommer alltid finnas för den som behöver närhet eller en axel att gråta ut på.
Kommer aldrig lämna er för att ni gjort fel. Kommer stanna o finnas mer tills ni når era mål. Jag älskar er!

Att jag är en människokännare va inge nytt. Men du lyckades få mig att vara blind för ett tag.
HAHA men den blindheten försvann och allt blev glasklart när du tabbade dig.
Din falska skithög, du snackar bakom min rygg o sen tror du att jag ska tro dina ord.
Nejdu de kan du glömma lilla hjärtat, det funkar inte så.
Du kan intala många om hur de "är" men inte mig. Sorry jag ser vem och vad du är.
Behöver inte förklara ngt för mig... du e svag!

Acceptera att du är den du är. Spela inga spel. Lev ditt liv och sträva efter dina mål istället för att lägga energi på lögnaktiga förklaringar som ingen egentligen vill höra på. Tala din sanning för dina lögner vill ingen höra på.
Kolla folk i ögonen, sträck på dig, va stolt!

That´s all for now!
Bye bye Bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0