wiiiie

På topphumör!!!
Igår blev de inget bloggande för jag hann liksom inte.
Mötte Tezz vid konsum runt 13 tiden o handla lite sen hem o chilla med lite fika.
Fick ett ryck o började puts fönstrena mitt i allt.
Sen lagade jag lite mat.
Satt o tjata massa o löste korsord.
Och tiden som vanligt bara sprang iväg.
Runt 19-20 tiden kom Lisa o hämtade oss o de bar av till hulan för lite grillning.
SJUUUKT gott va de! Tummen upp för er som stod för matlagningen!

Även där blev de tjat o massa skratt.
Sen vidare hemåt igen.
Kollade lite på BB sen blev de sängen o en film o till slut somna jag.

Dagen planer... Ja de e la inga så direkt.
Typ tvätta o så kommer nog Tezz.
Ska försöka städa ur lite. Men vetifan vart jag ska börja.
Balkongen e  ett helvete med tusen kassar o lika så köket.
Så de e la de man borde ta tag i.
Och dammsuga lite kanske. ^^

Fan jag är ju lite lost in space nu när de e påsklov som jag kom på.
Såg en jävla massa ungar på gården o börja fundera över va fan dom inte va i skolan för hehe.
Men de kom jag ju på att de va påsklov o då ska dom ju verkligen inte vara i skolan. ^^

Händer de något nu över påskhelgen tro?
Vet iaf att mysmaskis fyller år...
Men sen om man ser röken av honom då vet man ju inte redit.
Skulle ju va liiite kul o få de iaf. Ska la försöka ta mig iväg o köpa en liiiten present då jag inte fick köpa de jag ville för de va "dyrt" haha.
Men men, kommer nog på ngt. Tanken som räknas sägs de. Och jag som alltid har sånna sjuka problem o köpa presenter till killar med. Hej o hå detta kommer aldrig gå ^^

Ne nu ska jag ännu en gång ta en cigg, typ mkt cigg nu när de e så underbart väder hehe. :P
Njut av solen fan!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0